سرخط خبرها

ویدئو | تعادل به بازار گوجه فرنگی برگشت

در بازدید میدانی از میادین میوه و تره‌بار میدان شهدا، شاهد کاهش قیمت گوجه فرنگی نسبت به چند روز گذشته بودیم. به‌طوری‌که قیمت گوجه فرنگی از ۱۰ هزار تومان، در دوسه روز گذشته به ۲۵ هزار تومان رسیده بود و اکنون ثبات به این بازار برگشته است.
  • کد خبر: ۱۰۴۴۵۳
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

طنین همتی| شهرآرانیوز، مردم در گفتگو با شهرآرانیوز به قیمت ۲۵ تا ۳۰ هزار تومانی گوجه فرنگی در روز‌های گذشته در بازار اشاره می‌کردند که به‌دلیل نیازشان مجبور بودند با این قیمت بخرند. آن‌ها همچنین از کیفیت بد این محصول و قیمت زیادش در برخی مغازه‌ها می‌گفتند که ترجیح می‌دادند گوجه فرنگی نخرند.

به‌گفته میوه‌فروشان، قیمت گوجه فرنگی اکنون به ثبات رسیده است و این محصول به‌وفور در بازار یافت می‌شود، اما همچنان خبری از تقاضا در بازار نیست.

به‌گزارش شهرآرانیوز، افزایش یک‌باره قیمت‌ها این‌بار به بازار گوجه فرنگی رسید، به‌طوری‌که در چند روز گذشته گوجه فرنگی از کیلویی ۱۰ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان رسید. رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مشهد، اعتصاب کامیون‌داران را دلیل اصلی افزایش قیمت این محصول می‌داند، اما در یکی‌دو روز تعادل قیمت به این بازار برگشت و به‌گفته میوه‌فروشان میدان شهدای مشهد، اکنون این محصول به‌وفور در بازار یافت می‌شود و مشکلی در تأمین آن وجود ندارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->